Tegnap nem kevés anyagot kaptatok a november 10-én megjelenő, és talán eddig legjobban várt játékról, köztük egy hosszú listát az új dolgokról. A lsitából néhány elemet átvéve és a videókat elemezve kiderítettem, hogy is fog kinézni a class rendszer. Sajnos egyenlőre nem tudni, hogy mennyi class-unk lehet, de amennyi elem lesz a játékban, reméljük a 10 minimumnak számít.
A class rendszer felépítése:
Primary weapon - elsődleges fegyvernem, a Secondary kiosztása miatt még egyenlőre nem mondok biztosat, de elképzelhető, hogy a CoD4-es elrendezés visszatér.
Secondary weapon - másodlagos fegyvernem, most viszont már nem csak pisztolyokból áll. Kiosztása:
- Machine pistol - géppisztolyok, az egyetlen ismert eddig a PP-2000. Tartozék szerelhető rá.
- Shotgun - ismert shotgunok: AA-12, SPAS-12, utóbbira hangtompító tehető.
- Handgun - ismertek: Glock 18/22 automata pisztoly, .44 Magnum revolver, .50 Desert Eagle, USP .45
- Launcher - robbanószert kilövő eszközök, ismertek: tartozék gránátvető (köztük M97 "Thumper"), AT4 anti-tank.
Equipment - névszerint felszerelés, gránátokból és robbanószerekből áll. Használható tárgyak:
- Frag - a jó öreg repeszgránát, ki nem ismerné?
- Semtex - eredetileg plasztik robbanószer, de itt ragadós gránát.
- Throwing Knife - dobókés, egyenesen előre hajítja a játékos.
- Tactical Insertion - egyfajta jelzőlámpa, az eldobás helyén fogunk respawn-olni. Hogy elpusztítható-e, senki nem tudja még.
- Blast Shield - védőpajzs, az még egyenlőre ismeretlen, milyen hatással van a felszerelésre.
2 további ismeretlen, ami még nem derült ki.
Special grenade - a neve mindent elmond, még csak kettőről tudunk:
- Füstgránát
- Flashbang gránát
Perk 1 - aki a CoD4 perkeire számít, az felejtse el. Ez a csoport teljesen újjáépült:
- Marathon - hosszabb ideig sprintelés.
- Scavenger - egy holttesten átlépve teljesen felszerelhetjük magunkat. A jelek még nem biztosak, de elvileg ez vonatkozik a lőszerre, robbanószerekre és gránátokra is.
- Sleight of Hand - gyorsabban cserélünk tárat, és töltünk be rakétákat.
- Bling - egyszerre 2 tartozékot tehetünk a fegyverünkre.
Perk 2 - megtaláljuk itt a kedvenceinket, és pár új dolgot:
- Lightweight - könnyebb lesz a fegyver, ezáltal gyorsabbak leszünk és előbb ránthatjuk elő.
- Cold-blooded - még ismeretlen.
- Stopping Power - sokkal erősebbet sebez a fegyverünk.
Perk 3 - a 3. csoport kiosztása nagyjából megmaradt, de került ide néhány újítás is:
- Commando - messzebbről késelhetünk le egy ellenfelet.
- Scrambler - még ismeretlen.
- Steady Aim - pontosabban célzunk csípőtüzeléskor.
Death streak - a kill streak ellentéte, akkor aktiválódik, ha sokszor meghalunk ölés nélkül:
- Copycat - 4 halál után az utolsó gyilkosunk class-át kapjuk meg egy kör erejéig mindenestül.
Ismeretlen helyzetű perkek - ide kerülnek azok, amelyeknek még nem tudjuk beosztását:
- Akimbo - két géppisztolyt vagy pisztolyt vihetünk egyszerre - köszönet a jelentésért mzoli1222-nek.
- Hardline - egy öléssel kevesebbért kapjuk meg a kill streak jutalmat.
- Painkiller - repsawn-kor erősebbek leszünk és nehezebb megölni minket.
Véleményem szerint a készítők nagy hangsúlyt fektettek a dual weapon módra, amint a Secondary rendszerből is látni. Talán Overkill már nem is fog létezni! Hamarosan újabb hírekkel jelentkezünk, addigis készüljetek már most egy jó összeállítással!