Az Infinity Ward keze munkája alatt készült COD4:MW-bõl több kelt el mint a Halo3ból. Xboxon LIVE-on a legtöbbet játszott játék. Rengetegen a 2007-es év játékának mondják, bár ez persze emberfüggõ, de a statisztikák ezt tükrözik. Eljött az ideje a következõ várhatólag szintén sikerre éhes játéknak. Mint már sokszor említettük, ebben a fejezetben visszalépünk a 2.vh-hoz, melyben 4 személyes co-op kampányok illetve a többjátékos részbe jármûvek lesznek. Ez az eddig a hírben nevén nem szólított játék nem más mint a Call of Duty: World At War. Mindezt a CoD3 fejlesztõje, a Treyarch hozza el számunkra, remélhetõleg.
Nem rég 127 felhívta a figyelmem egy interjúra, melyet Wesley Yin-Poole a videogamer.com egyik hírszerkesztõje készített Noah Heller producerrel valamint Rich Farrelly-vel azért, hogy az elsõ komolyabb részleteket próbálja megosztani az olvasókkal a cod5rõl. Õk nagyrészt vállalnak a játék készítésében, melyet ha minden jól megy akkor már õsszel játszhatunk Xbox 360,-on PS3-mon, PC-n és Wii-n.
Amint kezembe kaptam az anyagot neki is estem ennek a meglehetõsen hosszú és bonyolult szövegnek. Hamarosan azonban rá kellett jönnöm, hogy túl nagy fába vágtam fejszémet, ezért Alarik alias Hatefury barátomat kértem meg, hogy segítsen, mivel hozzá sokkal közelebb áll az angol nyelv mint hozzám. Ennek ellenére úgy gondolom az unalmas részek kivételével, magyaros nyelvezettel fordítva egy remek kis irományt olvashattok. /véleményem szerint az eredeti szöveg egy pöppet önfényezõs hangulatvételû, ezért is inkább csak a lényeget fordítottuk le/ . Jó szórakozást!
Tovább