Chat
Online
Chat now
6 látogató
 
vissza az oldal tetejére
 

Call of Duty hírek

 

Partnereink

 




 

Kedvelt fórumok

 
Tagfelvétel
5154 hozzászólás
Call of duty 4
792 hozzászólás
Call of duty 2
457 hozzászólás
Sürgősen kérek segítséget
92 hozzászólás
Ez itt a reklám helye!
352 hozzászólás
Call of Duty Magyarország
150 hozzászólás
[PROMOD] Szerverek
48 hozzászólás
Csere - Bere
485 hozzászólás

Új tagok

 

Kedvelt írásaink

 
CoD4 magyarosítás
71240 megtekintés
 
 
CoD2 PB frissítés!
33859 megtekintés
 
Sikerre éhesen – HELLO KITTY
23573 megtekintés
 
eLastic movie by imao
20234 megtekintés
 
Közlemény
18813 megtekintés
 
PunkBuster frissítés - CoD2
17455 megtekintés
 
 

Beszéd téma

 
Elmarad az Alienware Gameshow
407 hozzászólás
 
ICL14 CoD4 Végeredmény
316 hozzászólás
 
 
ICL13 Végeredmények
154 hozzászólás
 
Hungarian Eliminate Cup vol.5
144 hozzászólás
 
eLastic movie by imao
121 hozzászólás
 
A WesternWolves is kilép
119 hozzászólás
 
 
Hivatalos közlemény AWG
109 hozzászólás
 
Myst3ryo hozzászólt a(z) Tagfelvétel témájú fórumban. tegnap
 
 

Friss cikkeink

 
Általános 2013. február 10. 25 hozzászólás
 

Az Activision a gazdasági konferenciáján bejelentette, hogy idén egy új Call of Duty fog megjelenni, ami még jobb lesz, mint az eddigi részek.

Azon talán senki sem fog meglepődni, ha azt mondom, hogy az Activision idén is egy új Call of Dutyval fog jelentkezni. A bejelentés menetrendszerűen a kiadó gazdasági konferenciáján történt meg, ahol az ilyenkor szokásos üzleti rizsát kaptuk, miszerint az új Call of Duty még feljebb tolja a mércét, amit az eddigi részek már amúgy is magasra tettek.

Az igazi kérdés persze nem az volt, hogy lesz-e új CoD, hanem az, hogy milyen platformokat céloz meg a kiadó most, hogy már a küszöbön van a következő konzolgeneráció. Egyelőre az tűnik biztosnak, hogy PC-re, Xbox 360-ra, PlayStation 3-ra, illetve Wii U-ra fog megjelenni az új rész, de abban az esetben, ha a Sony és a Microsoft még idén piacra dobja az új gépeit, akkor könnyen megeshet, hogy a széria legújabb része már egy next-gen kiadás lesz.

Várhatóan ismét az Infinity Ward készíti majd a játékot, folytatva a Modern Warfare vonalat, ám személyesen azt sem tartom kizártnak, hogy az újonc, eddig csak kisegítői szerepkört betöltő Sledgehammer Games végre elkészítheti az első teljes játékát.

 

Kapcsolódó Linkek:

PC GURU

 

 
artwo
szerkesztő
 
 
 
Most olvassák a cikket
 
Eddig 23 hozzászólás érkezett. Szólj hozzá Te is!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
 
MARZ  Akkor minek köszönhető, hogy VAC Statusnál "Ban(s) on record"-ot ír, aki CSS-en illetve CSGO-n használta az x22-ét? Illetve 18-án aki használta az x22-t BO2-n mind bannolva lett, utánna elvileg megcsinálta kedves Florian, de később minden 20-án játszott customer-e is bannolva lett. UC-forums-on, MPGH-n mindenki csak kamuzik a TACról?...
 

Edward John Smith

febr. 14., 16:34
a commentedre angolul azt mondanám hogy "makes no sense at all"


 
 
 
 
noavatar
Edward John Smith  MARZ, a felsoroltak közül egyik sem detected VAC-on, csak szólok :D 

már létezik VAC disabler a privátokban ami gyakorlatilag teljes mértékben kiiktatja a VACot és esetleg update vagy detekció lehetőségének felmerülésénél force closeolja a játékot.

A cheat gyártok mindig 2 lépéssel előrébb vannak mint az anti-cheat gyártók.

 

MARZ

febr. 14., 15:32
Akkor minek köszönhető, hogy VAC Statusnál "Ban(s) on record"-ot ír, aki CSS-en illetve CSGO-n használta az x22-ét? Illetve 18-án aki használta az x22-t BO2-n mind bannolva lett, utánna elvileg megcsinálta kedves Florian, de később minden 20-án játszott customer-e is bannolva lett. UC-forums-on, MPGH-n mindenki csak kamuzik a TACról?...
 
 
 
 

kebit

febr. 13., 21:06
Nem hiába van az hogy ha elkapnak név és személy szerint IRL-be egy cheat gyártót (esetleg hackert) akkor az az első dolog bíróságra cipelés előtt hogy "csatlakozz" és nem pedig az hogy "szopsz" .. Egy Eset,Kaspersky,Norton-nál sem mindenki annyira tiszta, mint amilyen "tisztaságot és biztonságot" kínál papíron a program. If u know
 
 
 
 
Edward John Smith  treyarch anticheat, ugye ez csak valami vicc volt? a bo2 alatt is VAC mükődik, az más kérdés hogy egy "állítólagos csapat" átnézi a reportokat/stb-t
 

Zico

febr. 13., 19:04
bár ebben a korrupt világban én azért ez az átnézzük mert csalt pistike se tartom megoldásnak
 
 
 
 

Edward John Smith

febr. 13., 16:01
treyarch anticheat, ugye ez csak valami vicc volt? a bo2 alatt is VAC mükődik, az más kérdés hogy egy "állítólagos csapat" átnézi a reportokat/stb-t
 
 
 
 

Edward John Smith

febr. 13., 16:00
MARZ, a felsoroltak közül egyik sem detected VAC-on, csak szólok :D 

már létezik VAC disabler a privátokban ami gyakorlatilag teljes mértékben kiiktatja a VACot és esetleg update vagy detekció lehetőségének felmerülésénél force closeolja a játékot.

A cheat gyártok mindig 2 lépéssel előrébb vannak mint az anti-cheat gyártók.

 
 
 
 

kebit

febr. 13., 14:05
itt a hangsúly a "kéne" szón van. amúgy ahhoz képest eléggé tájékozott vagy ":D"
 
 
 
 
noavatar
Zico  Nincs feltörhetetlen program DE ha folyamatos updatekel karban tartanák nem lenne mindig a codokban rengetek csaló de sajnos kiadják és utána csak tartsák a zsebüket.
 

MARZ

febr. 13., 00:21
Mivel ezek a kiadott updatek általában a játékmenetet/mapokat javítják sokszor függetlenek a csalásoktól, mivel azok a bizonyos pontok nem mozdulnak el (ha igen, akkor az eddig használt módszerekkel újra megtalálhatóak). Ha esetleg kiadnának olyan updatet ami magát az engine-t módosítja az nagyából az egész játékot érintené (~5gb), kinek lenne kedve minden egyes csalás megjelenés után 5gb-t újra leszedni? Egyébként az alap funkciói a DirectX-nek / OpenGL-nek amit hookolnak, és ezeket elkerülni nem lehet ( csak, ha teljesen új grafikai rendszert alkotnak, amit csak bizonyos vidikarik tudnának kezelni ? dunno). Szerintem a csalókról az anti-cheat org-oknak kéne gondoskodniuk, s mint ahogy láttuk a VAC/TAC már rajta van a jó úton (x22, Aim-Junkies, CodeHook, már detected mint VAC-on, mint TAC-on (BO2-ben a VAC nem aktív, helyette a Treyarch AntiCheat van)).
 
 
 
 
MARZ  Én sem értek hozzá. ':D' Abban igazad van, hogy egy teljesen új motor megnehezítené a csalás írást, de meddig ? 1-2 hónap és már minden ugyan úgy folyna, mint az új motor előtt. Ha minden egyes részre új motort fejlesztenének ki, akkor nem évente, hanem évtizedenként jönne egy rész (amivel részemről semmi baj nem lenne).
 

Zico

febr. 13., 00:09
Nincs feltörhetetlen program DE ha folyamatos updatekel karban tartanák nem lenne mindig a codokban rengetek csaló de sajnos kiadják és utána csak tartsák a zsebüket.
 
 
 
 
noavatar
kebit  nem értek a cheat készítéséhez és a programozásához sem, tudtommal még mindig a q3 motorjának az alapjait használja és ezért könnyű rá csalást írni. én azt is el tudom képzelni hogy ugyan az a csalás van codbo2re is (vagy mire..) mint ami az mw3-ra lesz (vagy mw4 ezt sem tudom) mert annyira ősöreg a motor és annyira nincs "bele piszkálva" hogy maximum át ír(nak) benne 10-20 sort és voila. azzal viszont egyet értek hogy inkább az anti-cheat kijátszása vesz igénybe több időt, de ne vicceljünk már, mind a mai napig váltig állítom, ha nem q3 alapjait vinné a cod motorilag (független opengl és directx) sokkal biztonságosabb játékot tudnának összeeszkábálni de ugye tudjuk manapság minden, és mindenki profi orientált és konkrétan ezzel nincs is addig gond, amíg olyan szart adnak ki a kezükből amit a sok láma "minőségként" bélyegez meg, pedig MÉÉÉG mindig ugyan azt a scriptet látom újra és újra felrobbanni amiket a cod4nél láttam még X éve, és félre ne értse senki ezzel nincs is gond hisz pörgős a game és ugye "nem mindig a grafika számít" a játékoknál. De kérem.. Amikor oda van hányva a pixel a falra amikor rázoomolok akkor én is csak nézek hogy wtf ?:D
 

MARZ

febr. 13., 00:07
Én sem értek hozzá. ':D' Abban igazad van, hogy egy teljesen új motor megnehezítené a csalás írást, de meddig ? 1-2 hónap és már minden ugyan úgy folyna, mint az új motor előtt. Ha minden egyes részre új motort fejlesztenének ki, akkor nem évente, hanem évtizedenként jönne egy rész (amivel részemről semmi baj nem lenne).
 
 
 
 
MARZ  Bármilyen DirectX-es, OpenGl-es játékra lehet irni WH-t, teljesen mindegy, hogy az OrangeBox-os, Quake-s, vagy Frostbite-os. Az, hogy gyorsan lehet rá írni csalást, az csak azt mutatja, hogy milyen egyszerű a DirectX Render funkcióját hookolni, majd ott kajmánkodni.. A sima funkciók megírása nem tart tovább 2-3 óránál. Ami 2-3 hétté teszi, az a jelenlevő anticheat feltérképezése - milyen detection methodokat vezettek be/töröltek az adott játékban - , s ennek kijátszása.
 

kebit

febr. 12., 23:48
nem értek a cheat készítéséhez és a programozásához sem, tudtommal még mindig a q3 motorjának az alapjait használja és ezért könnyű rá csalást írni. én azt is el tudom képzelni hogy ugyan az a csalás van codbo2re is (vagy mire..) mint ami az mw3-ra lesz (vagy mw4 ezt sem tudom) mert annyira ősöreg a motor és annyira nincs "bele piszkálva" hogy maximum át ír(nak) benne 10-20 sort és voila. azzal viszont egyet értek hogy inkább az anti-cheat kijátszása vesz igénybe több időt, de ne vicceljünk már, mind a mai napig váltig állítom, ha nem q3 alapjait vinné a cod motorilag (független opengl és directx) sokkal biztonságosabb játékot tudnának összeeszkábálni de ugye tudjuk manapság minden, és mindenki profi orientált és konkrétan ezzel nincs is addig gond, amíg olyan szart adnak ki a kezükből amit a sok láma "minőségként" bélyegez meg, pedig MÉÉÉG mindig ugyan azt a scriptet látom újra és újra felrobbanni amiket a cod4nél láttam még X éve, és félre ne értse senki ezzel nincs is gond hisz pörgős a game és ugye "nem mindig a grafika számít" a játékoknál. De kérem.. Amikor oda van hányva a pixel a falra amikor rázoomolok akkor én is csak nézek hogy wtf ?:D
 
 
 
 
noavatar
kebit  hülyeség. amíg van benne strafejump, ugyan azok a consoleparancsok évek óta (cg, cl, com) addig még mindig ugyan azt a quake 3 motort használja a játék. hiába lett átírva, addig amíg ugyan azokkal a gyermekbetegségekkel küzd mint az annoi Q3 motor (lásd 2-3 hétre rá van hozzá wéhá) azaz ugyan azt a program kódot alkalmazza amit az elődei. Havoc motor ide vagy oda, az csak egy "implantátum" a különféle csilivili odascriptelt "fizikának" nevezett valamik megjelenítésére. :)
 

MARZ

febr. 12., 23:32
Bármilyen DirectX-es, OpenGl-es játékra lehet irni WH-t, teljesen mindegy, hogy az OrangeBox-os, Quake-s, vagy Frostbite-os. Az, hogy gyorsan lehet rá írni csalást, az csak azt mutatja, hogy milyen egyszerű a DirectX Render funkcióját hookolni, majd ott kajmánkodni.. A sima funkciók megírása nem tart tovább 2-3 óránál. Ami 2-3 hétté teszi, az a jelenlevő anticheat feltérképezése - milyen detection methodokat vezettek be/töröltek az adott játékban - , s ennek kijátszása.
 
 
 
 
MARZ  Az a Quake3 motor, csak az alapja volt az idtech 3-as motorának, amit az IW lincelszelt/megvett, s azt fejlesztette tovább iw 2-re COD2-höz, majd COD4-hez IW3-ra amit, WAW-hoz és BO1-hez is használtak. Az, ami az MW3 alatt fut az már 4+volt, majd BO2-höz visszatértek az IW3 enginehez, amit a Havok fizikai motorjával ötvöztek. Szerintem nem kell megemlíteni, hogy ami fut a játék alatt csak alapjában hasonlít a Quake3-éhoz, de már teljesen át lett alakítva, az alapfunkciókig (mint pl. a cl_writepacket).
 

kebit

febr. 12., 13:56
hülyeség. amíg van benne strafejump, ugyan azok a consoleparancsok évek óta (cg, cl, com) addig még mindig ugyan azt a quake 3 motort használja a játék. hiába lett átírva, addig amíg ugyan azokkal a gyermekbetegségekkel küzd mint az annoi Q3 motor (lásd 2-3 hétre rá van hozzá wéhá) azaz ugyan azt a program kódot alkalmazza amit az elődei. Havoc motor ide vagy oda, az csak egy "implantátum" a különféle csilivili odascriptelt "fizikának" nevezett valamik megjelenítésére. :)
 
 
 
 
noavatar

MARZ

febr. 11., 14:25
Az a Quake3 motor, csak az alapja volt az idtech 3-as motorának, amit az IW lincelszelt/megvett, s azt fejlesztette tovább iw 2-re COD2-höz, majd COD4-hez IW3-ra amit, WAW-hoz és BO1-hez is használtak. Az, ami az MW3 alatt fut az már 4+volt, majd BO2-höz visszatértek az IW3 enginehez, amit a Havok fizikai motorjával ötvöztek. Szerintem nem kell megemlíteni, hogy ami fut a játék alatt csak alapjában hasonlít a Quake3-éhoz, de már teljesen át lett alakítva, az alapfunkciókig (mint pl. a cl_writepacket).
 
 
 
 
noavatar

dat_man

febr. 10., 23:52
még bo2 mikor kijött már rebesgették a mw4-et meg akkor valahol írták is hogy akit kirúgtak activisiontől meglebegtette h már készül , új motorja lesz stb
 
 
 
 

kebit

febr. 10., 16:36
"Wc-re is rakhatsz perket és ágyúvá változik"

hát baszki lefordultam a székről most :D
 
 
 
 
CSZDragon  A GTA megejelenik PC-re is. Amúgy meg teljesen igaz. Ha egyszer halálra keresik magukat, biztos változtatni fognak. :)  Szimplán a név miatt van ez az egész. Ugyanúgy, mint a NFS esetében, egyre rosszabbak az új részek, de attól simán hozza a bevételt.
 

Zico

febr. 10., 13:52
+ a sok yenkinekis bejön ez a feeling hogy még a wc-re is rakhatsz perket és ágyúvá változik
 
 
 
 
DakOo.  Le van szarva minden újítás vagy az esport, hisz minden évben rekordokat döntenek. A lóvé folyik befele tonnaszám, én sem változtatnék. Ezek a kívánságok annyira kevés csoportot érintenek, hogy foglalkozni sem érdemes vele. Aki lanozni , kupázni akar az tud így is és  lássuk be ezt azért más országokban meg is oldják. Itt Magyarországon ez kivitelezhetetlen hisz arra sincs normális net kapcsolat hogy 2-3 stream el mennyen egymás mellett egy Lanon, nem hogy minden játékos azon lógjon :D. Másrészt meg a Pc kezd kiszorulni és lassan örülhetünk ha megjelenik egy játék pc-re. Nem is kell messzire menni csak nézzük meg az új GTA-t.
 

CSZDragon

febr. 10., 13:46
A GTA megejelenik PC-re is. Amúgy meg teljesen igaz. Ha egyszer halálra keresik magukat, biztos változtatni fognak. :)  Szimplán a név miatt van ez az egész. Ugyanúgy, mint a NFS esetében, egyre rosszabbak az új részek, de attól simán hozza a bevételt.
 
 
 
 

Zico

febr. 10., 13:19
csak a sok hurkapista ne venné meg mindig az új codottalán dolgoznának is :D
 
 
 
 

DakOo.

febr. 10., 13:09
Le van szarva minden újítás vagy az esport, hisz minden évben rekordokat döntenek. A lóvé folyik befele tonnaszám, én sem változtatnék. Ezek a kívánságok annyira kevés csoportot érintenek, hogy foglalkozni sem érdemes vele. Aki lanozni , kupázni akar az tud így is és  lássuk be ezt azért más országokban meg is oldják. Itt Magyarországon ez kivitelezhetetlen hisz arra sincs normális net kapcsolat hogy 2-3 stream el mennyen egymás mellett egy Lanon, nem hogy minden játékos azon lógjon :D. Másrészt meg a Pc kezd kiszorulni és lassan örülhetünk ha megjelenik egy játék pc-re. Nem is kell messzire menni csak nézzük meg az új GTA-t.
 
 
 
 
lu/<'zz  Miért nem törekednek arra, hogy egy normális esports játékot létrehozzanak??
 

johииie

febr. 10., 12:27
amíg évről évre szarrá keresik magukat az egyre gyengébb CoD4 másolatokkal, addig sokat ne várj :D
 
 
 
 

lu/<'zz

febr. 10., 12:18
Miért nem törekednek arra, hogy egy normális esports játékot létrehozzanak??
 
 
 
 

BTURBO.

febr. 10., 10:56
Olyannyira nem érdekel, hogy le se tudom normálisan írni mi a bajom ezzel. LEGYEN MÁR ÚJ MOTORJA A JÁTÉKNAK! Ne azt a rohadt Quake3 feltupírozott motort nyúzzák már mert hülyét kapok.
 
 
 
Hozzászólások betöltése...
 

 
 

Videók

 

Mérkőzések és fogadás

 
vs.
1:0
 
vs.
2:0
 
vs.
0:3
 
4867 fogadás történt eddig
további meccsek

Utolsó hozzászólások

 
TaKeC állapota
április 09.
 
A tegnapi napon... hír
november 18.
 
Milan6986 állapota
november 24.
 
Black Ops 4 - Egy... hír
október 23.
 
pirlo állapota
január 06.
 

Ajánló

 

Szavazás

 

Call of Duty képekben

 
 
kép 3024
 
1496
 
 
 
kép 394
 
1832
 
 
kép 2150
 
1388
 
 
 
kép 113
 
1683
 

Call of Duty Hírlevél

 
Iratkozz fel COD hírlevelünkre!
Hírlevelünkkel értesülhet a Call of Duty sorozat világának legfontosabb híreiről.

Call of Duty a facebookon

 

A világ hírei

 

Call of Duty Ghosts - exkluzív interjú és élménybeszámoló Los Angelesből

Az Activision kivitte Deavet Los Angelesbe, hogy megcsodálhassa a Call of Duty: Ghosts-ot. Most ő mesél, interjút is készített, kulisszák mögé is benézett.
május 23. - GameStar Online

Call of Duty: Black Ops II - megépült Nuketown

Ha van kedvetek (és elég pénzetek) hozzá, élőben lőhettek egymásra a Black Ops 2 Nuketown 2025 nevű pályája alapján készült paintball pályán.
május 16. - GameStar Online

PEN - LAN 2013 Tavasz

Mivel sikeresen átvészeltük a legutóbbi világvégét is, így ideje lenne megünnepelni egy újabb Lan-Party-val! Ahogy az már-már megszokott a szorgalmi időszakot ismételten egy LAN-al zárjuk, így levezetve a felgyülemlett feszültséget. Ha szeretsz, csapatban
május 05. - http://www.clancore.hu

Modern Warfare 3 - DLC Collection videók

A Call of Duty: Modern Warfare 3 -hoz nemrégiben megjelenő DLC -kben található új pályákról küldött egy régi ismerősünk Kr1sz, néhány jó minőségű videót, melyekben az adott pálya végigjátszását láthatjátok az ő szemszögéből. Ráadásul az egyik videót komme
július 10. - http://www.clancore.hu

PEN - LAN a ClanCore szemével

2012 Május 12.-én a Pannon Egyetemen Nagykanizsai Kampuszán került megrendezésre a PEN LAN immáron sokadjára. A ClanCore admin gárdája is részt vett a rendezvényen és a kameránkat sem hagytuk otthon. A videó most készült el és közel 7 perc hosszúra siker
május 28. - www.clancore.hu